HTML

Új Lipót

Újlipótvárosi történetek, emlékek, épületek, emberek. Erkélyek, parkok, kutyák, ablakok. A gyerekkor. Séták, beszélgetések. Gyűjtögetős, füstös, gyengén kivilágított. Olyan presszósan összebújós, jó írni, jó elolvasni oldal.

Friss topikok

  • bé mint esz: Hogy mi vannak a te folderedben! Akkoriban én még fagylaltban mértem a múló időt. 1,50-ből pontosa... (2008.10.20. 13:04) Addig volt jó, míg Kádár élt?
  • noirette: Hàt itt nàlunk Pàrizsban egyre több villamospàlya épül. Talàn a közlekedéspolitika picit ciklikusa... (2008.10.16. 22:18) A tizenötös
  • Ventura Blvd: Teljesen igazad van. Utána fogok nézni. Egyébként például a Tárta utcai épületek zömére ráépítette... (2008.10.16. 18:32) Tetőterek 2
  • városjáró: Gaze, ha ez nem elég pörgős neked, akkor olvasgass archívumot (én is azt teszem): ujlipotvaros.blo... (2008.10.16. 09:25) Tetőterek 1.
  • brillo: ott a pont:-) (2008.10.15. 00:31) Szent István park, megálló

Linkblog

Archívum

2008.10.15. 16:56 Ventura Blvd

Addig volt jó, míg Kádár élt?

 

 Ezt muszáj elmesélnem. Megtaláltam ezt a képet az egyik folderemben. ( Mi az a folder, kérdezné anyám)
 
 Erről eszembe jutott mekkorát vitatkoztunk hétvégén ezeréves barátommal.
Én azt mondtam: addig volt jó.
Mire ő: a diktatúrában?
Ott.
Amikor az országon kint lógott a tábla: a szocializmus miatt zárva?
Akkor.
Amikor nem lehetett utazni?
Most se lehet.
Már miért ne lehetne?
Mert nincsen rá lóvé.
Mire ő: Akkor semmit nem lehetett kapni az üzletekben. Nem bírtál venni semmitse..
Most se bírok. Csak gagyit. Az meg nem kell. És meg ne kérdezd, hogy miért!
Akkor csak egyetlen pártra szavazhattál.
Most meg egyre se.
Mér egyre se?
Csak. Fejeztem be, mert má untam.
Inni se adott, a fejem is fájt. És a vacsora se volt túl jó. Ez az igazság.

 

2 komment

Címkék: kádár szocializmus


A bejegyzés trackback címe:

https://ujlipot2008.blog.hu/api/trackback/id/tr28715530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.10.15. 17:11:47

Aszittem legalább berakod a posthoz a Kádár utca képét... De a Tátra se rossz. :))

bé mint esz 2008.10.20. 13:04:55

Hogy mi vannak a te folderedben! Akkoriban én még fagylaltban mértem a múló időt. 1,50-ből pontosan 3 gombóc fagyit mértek még Budafokon is, szemben a sulival, a kiskoszosban. Aztán egy forint lett, még a kettő is rémlik. Most meg ugye 120-ból jön ki egy. Nekem hiánycikk a cocializmus! Kérném vissza!
süti beállítások módosítása